معرفی راههای مختلف کسب درآمد از ref4bux
 
اینترنت معدن طلای واقعیست!
کسب درآمد اصولی و مطمئن از اینترنت
 
 
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : امیر
 
نویسنده: امیر

خب بعد ازپایان مرحله ثبت نام  نوبت این است که به معرفی پلن های مختلف کسب درآمد از این وبسایت بپردازیم:

1-قسمت view ads: این قسمت مهم ترین بخش کسب درامد از این وبسایت می باشد.شما می توانید با مشاهده تبلیغات در این قسمت درآمد خوبی کسب نمائید.فقط به این نکته دقت کنید که برای مشاهده تبلیغات شما می توانید از 2 روش مختلف استفاده کنید.

الف)استفاده از روش autosurf : این روش نسبت به روش بعدی سریعتر است و در مواقعی که شما زمان زیادی برای مشاهده آگهی ها ندارید می تواند مفید باشد اما یک عیب بزرگ برای افرادی که خواهان درآمد بیشتر از این سایت می باشند دارد و آن هم عدم دریافت پوینت به ازای مشاهده تبلیغات است.

ب)روش عادی یا همان کلیک بر روی آگهی ها و انتظار برای سپری شدن زمان آگهی و کلیک بر روی تصویر درست.

این روش اگر چه شاید نسبت به روش قبلی زمان بیشتری از شما بگیرد اما درآمد بسیار بیشتری را به جهت دریافت پوینت نصیب شما می کند.

پوینت چیست: شما در ازای دیدن هر آگهی از طریق روش دوم 0.1پوینت دریافت میکنید و در ازای هر 1000 پوینت سایت به شما 1 دلار می دهد.که با ان می توانید برای خود زیر مجموعه بخرید یا صرف کارهای تبلیغاتی بکنید.

2-قسمت ref4grid : در این قسمت تصویری قرار داده شده که شما با کلیک بر روی نقاط مختلف تصویر شانس برنده شدن جایزه از 0.001$ تا 0.25$ را خواهید داشت.

3-قسمت offers: این قسمت معادل قسمت عضویت های درخواستی در سایتهای ایرانی بوده و شما با ثبت نام در سایت مورد نظر و انجام مراحل مخصوص به هر offer می توانید جایزه گفته شده را دریافت کنید.

4-قسمت videos : در این قسمت شما با مشاهده یک سری فیلم پوینت دریافت خواهید نمود و سپس می توانید پوینت را به پول تبدیل کنید.البته این قسمت برای ایرانی ها نمی تواند به عنوان منبع درآمد تلقی شود زیرا تمام فیلمها از سایت یوتیوب بارگزاری میشوند . همه شما می دانید که سایت یوتیوب برای ایرانی ها "ف ی ل ت ر" است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از ایجاد این پایگاه ، کسب در آمد اصولی و حساب شده با جدیدترین متد علمی و کار آمد روز میباشد و امید وارم که شرایطی بدور از استرس و تنش و ایجاد محیطی امن جهت شما همراهان عزیز و گرامی فراهم آورم.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درآمد اصولی و مطمئن از اینترنت و آدرس kasbedaramadekhoob.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





باکس 24